17 september 2010

Naailes: Week 3 - Dilemma

De naailes zit er weer op! Veel te snel naar mijn goesting...
We hebben oefeningen gemaakt en vanaf volgende week beginnen we aan het echt werk!
Ik ben alvast overgelukkig met de dikke naailes-handleiding, die we gisteren kregen.
Er staan een hele hoop nuttige dingen in. Ik heb veel zin om onmiddellijk alles te maken..

Hieronder zie je de golven die ik in de les maakte. Het lijkt eerder een storm, een bootje erop zou niet misstaan.
Kijk vooral niet naar de linkse golf!

We hebben ook hoekjes leren maken. Op de foto ziet het er allemaal vrij recht uit.
(Ik zeg niks..)

Mijn stof kan al niet meer uitrafelen, dankzij deze techniek die we leerden!

Tegen volgende week mogen we zoeken naar 'iets gemakkelijk' wat we willen maken. Nu, in mijn situatie -vrij onwetend wat moeilijk en gemakkelijk is- is het vrij moeilijk een keuze te maken. Het is de bedoeling dat ik bijleer! Dus ik wil niet iets te gemakkelijk kiezen, wat ik thuis op mijn eentje kan.

In blogland heb ik zoveel moois gezien, wat ik allemaal wil kunnen. Hieronder zie je enkele dingen die ik eventueel wil maken de volgende naailessen. Uiteraard moet ik er ééntje uitkiezen.

De leerkracht stelde zelf een knuffel of een naaldenkussen voor. Dat naaldenkussen maak ik thuis ooit wel. Een knuffel, daar ben ik zelf niet zo veel mee. Ik dacht aan een tasje!
Bij een tasje leer ik: aan elkaar stikken, voeren en een rits zetten. Dilemma: welk tasje? HELP!

Het eerste dat ik vond is ééntje van miss stik haar blog. Deze bevat een rits en een voering.


Daarna zag ik dit leuke tasje van balancing everything! Deze bevat een knoop, een rits en een voering. Perfect om spoelen en naaigaren in te bewaren.

Aiai, het dilemma groeit na dit van bombombilla te zien, ideaal voor mijn naaispullen!
En het bevat hoekjes...

Of dit (van google) en dan zou ik bij de rits een knoop voorzien. Ook viel ik helemaal voor de olifantenpennenzak van hier! Deze heeft een knoop, een rits én dan heb ik ook de moeilijkheden van een ronde/hoekkige knuffel..


Ik heb nog tot woensdagavond de tijd. Weet jij nog ergens een leuk patroon voor een zakje om mijn naaispullen in te steken? Of iets anders geweldig? Laat zeker een berichtje achter!

Scholl, met de mochito in beeld!
Edit: op de foto kijk ik precies scheel, dit is in werkelijkheid niet zo hoor :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten