27 september 2010

Rommeldaagjes

Vorige week waren echte rommeldagen...
Het was tijd voor iets nieuws, nu ik bij de werkende bevolking hoorde. Mijn kamer kreeg (en krijgt nog steeds) een opruimbeurt.. of met betere woorden: een uitmestbeurt. Kleren van de jaren stillekes, oude schoolboeken, een maquette, een marge simpson-hoed van de kunstsschool en zelfs een papier-maché keltenbegraafplaats kregen een nieuwe thuis. Het containerpark en de okazi zullen blij zijn!

Natuurlijk mag zo een opruimaanval ook beloond worden met wat nieuws. Zo kreeg ik een nieuw rek, waar nu mijn honderden kinderboeken zich thuisvoelen. Als je goed kijkt zie je op de eerste foto de origami kat (die ik van mijn teerbeminde lief kreeg) naar de vogel loeren! Ohja.. mijn lieve schat puzzelde hem in elkaar voor mij!

En mijn studeerbureau transformeerde ik tot een naaiplaatsje. (het is wel nog niet klaar .. foto volgt later)

Gisteren ging ik naar het boekenfestijn! Wat een korte voormiddag rommelen zou worden, werd een vier uur durende pret. Ik kocht er een vegetarisch kookboek, voor later, met overheerlijke recepten in zoals kisch en allerhande pasta’s. En om mijn fototoestel beter te begrijpen, kocht ik het D60 boek voor 3 euro. Van mama kreeg ik een boek van ‘the spiderwick chronicles’, een boek met mythische wezens in! En én.. er zit een glow in the dark poster bij :)

Na het boekenfestijn gingen we een laat middagmaal eten bij de frituur. En 's avonds zagen we ‘the switch’. Het was Fortis filmdays en iedereen mocht naar de film voor 3 euro. The switch ging over een vrouw die een spermadonor zoekt en er één vindt. Nadien wordt het sperma van de donor verwisseld met dat van de vrouw haar beste vriend.. Leuke en grappige (vrouwen?)film. Het was een zondag waar iedereen blij zou van worden!

Kennen jullie ‘The Insiders’? Ik test momenteel een product voor hun uit en het is niet het eerste het beste! Zaterdag gingen we het pakketje halen en ik kreeg maar liefst 2 herta frangipane taartdegen, 2 marmer cakedegen en 2 taartdeegbodems mee naar huis! Als tegenprestatie moet ik wat enquêtes laten invullen door proevers…. Mooi meegenomen en lekker! Ohja.. het is echt niet moeilijk en het resultaat mag er zijn...

Als laatste wil ik met trots meedelen dat mijn artikel van mijn eindwerk prachtig gedrukt staat in het boekje van Arck # 3/4. Het eindwerk van mij is samen met dat van andere jaargenoten gebundeld en je kan kopen op de PHL.

Nog veel bloggenot! Tot ziens..

1 opmerking:

  1. Jammie die frangipane! Ik zie dat je wat met kindertekeningen doet, leuk dat volg ik op de voet, want onze Seppe is zot van mooie boeken én wij ook;)

    BeantwoordenVerwijderen