10 oktober 2010

De tijd gaat (te) snel!

Mmmm..

Het schooljaar is al een maand bezig en de herfstvakantie is in aantocht. Wat gaat het allemaal toch snel! Stoute kinderen worden braver en brave kindjes worden nog liever. Ik doe het zo graag, die tekenles geven! Zeker als de kindjes dan voornamelijk poeslief zijn.. Sommige noemen me zelfs ‘juffie’.. *smelt.

We waren al creatief in de eerste maand! En ik ben er trots op..









Zonder reden kreeg ik vorige week deze leuke, oranje weegschaal van mijn grootouders. Het was voor mij of voor het containerpark. Op een oogopslag had ik beslist. Deze schoonheid staat nu te wachten in mijn kast met ‘spullen voor later’.







Eindelijk is de nieuwe CD van Bart Peeters er. (ik ben een grote fan!) Tijd om uren te luisteren en te neuriën.. want het leukste is natuurlijk als je alles kan meezingen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten