18 oktober 2010

Hij komt.. hij komt !

Jullie konden hier al lezen dat ik een grote liefde heb voor de oude man met de rode mijter. Sinds het buiten zo koud is, kijk ik echt uit naar zijn komst! Nu, toevallig vandaag kwam hij binnen gesprongen (mama bracht ze mee voor mij). Sint en Piet staan vredig naast elkaar op de kast.









5 tips om jezelf in Sint-stemming te krijgen:
- Kijk naar de intrede van de Sint op tv en zap van Antwerpen (België) naar Nederland en terug
- Zet daarna zeker je schoen met een smakelijke wortel
- Lees voor het slapengaan een Sinterklaasboekje, bijvoorbeeld dit
- Kijk 's ochtends de film 'waar is het paard van Sinterklaas' en eet je chocoladeletter uit je schoen op
- Verzamel alle Sinterklaas-reclameboekjes, knip en plak dit op een verlanglijstjesblad

Veel succes!


1 opmerking:

  1. Amaai, nummer 90 al!
    Hé, ik ben ook fan van Die Man!
    Ik droom ook 'al nachtenlang van mandarijn, van snoep en chocola en speculààs van SInterklaas'
    (Door jouw berichtje te lezen zit ik dus weer met dat Bart-Peeters-liedje in m'n hoofd! Zal dus weer de hele avond duren!)

    BeantwoordenVerwijderen