7 november 2010

Prins Leo en Louis

De nieuwe bewoners zijn sinds gisteren een feit. Prins Leo en Louis, genaamd naar de personages van het boekje 'Wie o Wie' van Eric van Os en Elle Van Lieshout, lieten me weten dat ze erg blij zijn met hun nieuwe thuis. (Of het echte prinsen zijn, moet ik nog afwachten)

Hier een stappenplan als je zulke ook prinsen in huis wilt:


1. Krijg een bokaal met een roze strik van een erg goede vriendin.

2. Leg sierlijke schelpen onderaan de prinsenwoning en werk af met kleine steentjes. (EDIT: schelpen maken het water troebel. Dank u Bloemzak voor de raad!)

3. Vergeet zeker ook geen verwelkomingsplantje neer te zetten.

4. Laat de prinsen hun woning goedkeuren. Plaats ze met de vervoerskoffer in de bokaal.

5. Voorzie elke dag ook een vorstelijke maaltijd. Prins Leo en Louis zien het helemaal zitten.


Veel succes!


ps: Bedankt L. voor dit prachtig verjaardagscadeau!

4 opmerkingen:

  1. hihi! hopelijk kan je de vissen langer houden als mij ;-) was ze heel erg snel beu (vooral dat verversen van het water vondek een heel gedoe en eigenlijk was bruno ook niet zo blij met zijn nieuwe huisgenoten ;-))

    veel succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah melissa had dat eerder gezegd ik was op zoek naar vissen ik had ze wel kunnen adopteren :D

    Ik heb gisteren ook net nieuwe vissen gekocht.

    En een tip, schepen geven kalk af aan het water = dus kijk daarmee uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Melissa: het zijn de enige huisdieren en als ik er bij stilsta dat de rattenkooi schoonmaken 4 uur duurde, kan ik dit wel opbrengen zeker? :)

    @Bloemzak: Goed dat je het zegt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet oppassen met ronde bokalen. Vissen worden (naar het schijnt) zot van elke dag rondjes te draaien.

    Het is maar dat je het weet voordat de prinsen enkele koninklijke toeren uithalen. :p

    BeantwoordenVerwijderen