21 november 2010

Sinterklaas?

Ik kon mijn ogen niet geloven. Vrijdag zat mijn geheel vakje gevuld met een prachtig cadeau!

De Sint bezorgde me het via mijn lieve collega L.!
Het is een setje met patroonpapier, een zeer handig naaldenkussen voor op je arm en kleermakerskrijt..

Hoe kan hij nu weten dat ik zo iets héél mooi vind?

Kijk ook zeker eens naar de details op het verpakkingspapier en de leuke brief die er bij was.

Hopelijk brengt de Sint jullie ook zo veel moois :)




ps: je kan nog altijd mee doen met mijn kerst-give away!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk voor je, ik ga hier ook mijn schoen eens zetten want ik geloof ook nog in de Sint, de Sint is gewoon te mooi om waar te zijn niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond je comment zo leuk op mijn blog, ik heb je dus op mijn blog gelinkt! Als je wilt dat ik een andere image gebruik, laat het me even weten en stuur naar lillalotta@mac.com en dan vervang ik em... :)

    BeantwoordenVerwijderen