14 november 2010

wie zoet is, krijgt lekkers..


Als juf zit ik midden in de Sinterklaasgekte. Dat is leuk, tot dat er moeilijke vragen opduiken. Dan wil ik liefst zo ver mogelijk weg kruipen :)

Maar, laat ik u even een geheim vertellen.. Ik geloof nog steeds. Onder dat motto (en de goedkeuring van mama) zetten mijn broer, het lief en ik elk jaar nog onze schoen.

Gisteren was het zo ver. Ja hoor, 's ochtends zat er een lekker chocoladeventje in ons schoentje. (De mijne is al reeds op)

Dank u, Sint ..


In mijn vakje, u weet wel van de schatkist, zat weer heel wat moois. (Ben ik dan echt zo braaf?)

Collega L. en ik hebben dezelfde smaak. Dat staat vast!
Ze stuurde me een briefje op exact hetzelfde briefpapier dat ik een tijdje geleden kocht. We delen niet enkel een klaslokaal, een flow agenda en briefpapier. Blijkbaar had collega L. vroeger ook een voorliefde voor naaien en breien!

Ik ben met mijn gat in de boter gevallen bij haar. Want.. ik kreeg in mijn vak ook zo maar een mooie postkaart van Tommie met de boterhammentoren! Leuk hé.. zo 'n collega :)

Geniet nog van jullie weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten