6 december 2010

Wedstrijd: Chronicle books
















Een leuke wedstrijd die ik hier zag. Het is erg gemakkelijk om deel te nemen!

Zoek een aantal boeken van 'Chronicle books' uit, die je graag wil hebben. De waarde van het aantal boeken moet rond de 500 dollar liggen. Eén iemand wint zijn samengesteld boekenpakket. Uit de comments van de winnaar zijn blogpost, wordt een tweede winnaar gekozen! Nu hopen dat je dezelfde boekensmaak als mij hebt... :)

Dit is mijn selectie:

3. Paper + craft 19,95
5. Appliqué Your Way 19,95$
9. Creature, By Andrew Zuckerman 60$
14. Sound Bingo 16,99$
16. Weekends with the Kids 18,95$
19.Colors 4,99$

_______________________ = 499,47$

Het duurde een tijdje, maar mijn lijstje is af!
Na al het zoeken heb ik een hoop boeken gezien die ik echt wil hebben. Er zitten zo wel dingen voor de klas tussen, als voor mezelf (nu en later) en voor anderen. Hier is de website van Chronicle Books. Doen!

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, heb ook een lijstje gemaakt (wat een werk zeg)
    En leuk lijstje geworden bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw!!!!! Ik kende die boeken nog niet maar ze zien er héél leuk uit!!!! Ik ga ook een poging wagen voor een lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik herken er wel een paar, waaronder Eric Carlé en de apartment therapy! Ik hoop dat je wint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. allez, ik zal ook reageren want als jij wint, win ik misschien ook ! Veel succes dus !!!!!!!!
    :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, love your list. Good luck to the both of us!

    And thank you to Chronicle Books.

    jcamp2020 at aol dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your choices! Good luck!

    cytljjb(at)gmail(d0t)com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovin' your list! Here's hoping for a win!

    Mollydedwards AT yahoo DOT com

    BeantwoordenVerwijderen