23 maart 2011

Expo in Japan !


Vandaag zag ik dit bij omstebeurt:



Japanse Uitgevery Paumes (Tokyo) organiseert
een expositie in haar galerie Doux Dimanches
voor de slachtoffers van de aardbeving en tsunami in Japan.
De opbrengsten gaan volledig naar het Japanse Rode Kruis.


De expositie wordt georganiseerd van 5 t/m 17 april.
Paumes roept illustratoren, fotografen, (amateur)kunstenaars
en hobbyisten uit de hele wereld op
een bijdrage te leveren.


Doe je mee?



Natuurlijk doe ik mee, dacht ik!

De deadline was 27 maart. Dus eigenlijk.. moest het vandaag af! Drie uur de tijd had ik om een schets te maken, deze te schilderen, een 'bijsluiter' te maken en me naar de post te haasten (de laatste lichting om 18u).

Het werd een vogel. (ik heb iets met vogels)

Leuk initiatief! Binnenkort hangt deze in Tokyo en hopelijk ook ooit in een Japanner zijn huis :) Dit zijn enkele andere inzendingen!

1 opmerking: