22 mei 2011

Iedereen creatief!




Via Klasse voor leraren won ik een duoticket voor de abdijfeesten in Herkenrode. Eerlijk gezegd vond ik er niet veel aan. Er waren wat kraampjes met jacuzzi's, lelijke beelden, massageolie, bovennatuurlijke boeken en (volgens het lief) vieze worst.

Maar.. we hadden gewonnen en moesten dus geen inkom betalen! Oef :)

Het leuke aan de feesten was dat je er een bloem kon vilten! Iets waar ik geen ervaring in heb. Net zoals bij stofjes kiezen twijfelde ik welke kleur bloem ik zou maken. Het lief hielp me uit de nood en maakte voor mij een bloem in een andere kleur. Zo had ik geen dilemma's meer :)






Een hele tijd geleden - toen ik mijn eerste stempel online zette - contacteerde Noëmi mij voor een stempelswap. Ik maakte voor haar de vogelstempel & stempelzakje en kreeg van haar deze leuke tas!




2 opmerkingen: