19 augustus 2011

Stempelweertje?


De lucht werd zwart, het leek wel nacht. De bomen waaide heen en weer en de regen stroomde als een wilde rivier over mijn raam. 'Ideaal stempelweertje', dacht ik.

Tijdens het gutsen flikkerde mijn lamp. De boom aan onze voordeur was scheefgezakt en de straat stond deels onder water. Zo een storm had ik nog nooit gezien!

In eerste instantie dacht ik aan mijn tentje, die mijn broer had uitgeleend om naar pukkelpop te gaan. Dat mensen ginder zelf iets zouden overkomen, daar denk je haast niet aan. We bekeken het nieuws en zagen dat het ernstig was. Twee danstenten waren ingestort. Vijf doden en verschrikkelijk veel gewonden. Het gsm-netwerk lag plat.

Gelukkig konden we na lang afwachten alle dierbaren (inclusief m'n broer) bereiken. Ongedeerd, een pak van ons hart. Toch voelen we mee met de familie en vrienden van slachtoffers.

De éne stempel maken gaat al makkelijker dan de andere. Bij deze reeks zit er ééntje die wat moeilijker was. Het resultaat geeft mij dan nog meer een 'goed gevoel'. Nu ja, ik noem gelukkig niet Juliette :) .. want anders wou ik hem misschien wel zelf houden! De 'Dwaande'-stempel is voor haar.

Een tijdje geleden vroeg een lieve mevrouw me om een stempel te maken voor haar vriendin, die een zoontje zou krijgen.

Stiekem verklapte de vriendin aan mij de naam voor haar toekomstig kindje. Inmiddels is 'Beer' geboren. Proficiat!










En nu is het mochito-time :)

6 opmerkingen:

  1. Weer zo een mooie stempels. Pukkelpop was heel erg, alles zo onduidelijk, paniek, niet weten waar naartoe... Gelukkig is je broer ook niks overkomen. Geniet van u mojito!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blij te lezen dat je broer ok is ... het was inderdaad alsof de hel losbrak hier hé!
    knappe stempels trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De stempel van Tuur hebben we ondertussen kunnen bewonderen op de geboortezakjes. De mama van Tuur is een collega van mij en ik had haar de stempel van Fee laten zien die je voor haar communie maakte. Ze heeft je naam dus onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen