28 december 2011

Marktjes hulp!

Het is zo ver! Ik plan mijn eerste marktje met Karen.Stempels. Het is nog niet zeker, want er is een zekere selectie. Als ik meer weet, laat ik jullie zeker iets weten.

Ondanks dat alles nog vrij onzeker is, ben ik toch van plan al enkele spulletjes (stempels, broches, labels,..) te maken.

Nu vroeg ik me af, wat jullie graag zouden zien van mij, op zo een markt. Op welke stempels ben jij al lang aan het wachten, welke cadeaulabels vind je niet in de winkel of welke thema's vind jij wel leuk?

Meestal maak ik persoonlijke stempelspullen. Hier gaat het eerder om dingen die iedereen kan gebruiken! Heb jij goede tips voor mij? Bedankt!


9 opmerkingen:

  1. goh, ik heb een hele hoop bloemenstempeltjes liggen, en dan zo in de 'belangrijkste' thema's ook een paar: een sneeuwman, een kerstboom, een bijtje een hartje,...
    Wat ik leuk zou vinden op een marktje zijn zo labels om aan bloempjes te hangen. Meestal vind ik die in de bloemenwinkel geweldig ouderwets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een label met:
    een cadeautje (kerst, verjaardag, ...)
    ballonnen (bij alle feestgelegenheden)
    een kroontje (dan kun je zelf een cijfer er in zetten voor de jarige?)

    een beetje zo van die dingen, dan kan iedereen dat gebruiken en meestal het ganse jaar door. Ik zou ze allesinds kopen...ook in de versie van stempels.

    Benieuwd of je mag meedoen...hopelijk niet te ver dan kan ik ook eens langskomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci voor jullie reacties! Veel leuke ideeën.. ik ga er eens over nadenken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een 'van:.... voor:....' stempel, "a gift for you",
    "for you", "for from", een boompje....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karen,

    Of iets in de stijl van
    * met veel plezier gemaakt
    * geniet van dit handgemaakt kadootje
    * veel liefs
    * succes ermee!

    Ik ben ook benieuwd of en waar het plaatsvindt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik de titel las, dacht ik dat je iemand zocht om je te vergezellen op een marktje. Ik wou me meteen kandidaat stellen. Moest da het geval zijn, laat je maar iets horen
    Suggesties:
    - kus
    - liefs
    - een tekeningetje dat je kan rondstempelen zoals een kadertje (klinkt ingewikkeld)
    - een etiketje waarop je dan zelf je naam kan schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    'k bestelde al 2 stempels bij jou.
    De stempels waar je iets kan bijschrijven zijn wel leuk, dat wordt hier nog gezegd.
    En uiltjes vind ik ook altijd super en liggen volgens mij algemeen goed in de markt :)
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen