12 december 2011

Pakjesavond bij de Knappe Knoopjes

Lang geleden, toen het Sinterklaasavond was, organiseerden de Knappe Knoopjes een pakjesavond! Ik vond dit een geweldig initiatief en deed zeker en vast mee.

Ik kwam zelf niet super origineel uit de hoek. Maar stempels passen bij mij en ik hoopte dat ik iemand blij kon maken met een 'Hand Made'-stempel. Zo een stempel  kan iedereen van het Knappe Knoopjes groepje wel gebruiken!

Zelf grabbelde ik een ander handgemaakt cadeautje uit de grote zak. Het kwam van haar (denk ik).

Ik had het geluk een super mooi kersttasje uit de zak te vissen! Ik hou van de diertjes die er op staan. Ook zaten er nog twee broches in het pakje. Een gekleurde en een rode, die al op mijn jas zit!

Bedankt!

2 opmerkingen:

  1. Het tasje is super leuk! Heb je goed gegrabbeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en of ik blij ben met die supermegacoole stempel van jou!!!!!! Hij is al goed gebruikt hoor...

    BeantwoordenVerwijderen