25 december 2011

Secret Santa & vosjesrokje

Na dagen staren naar de mooie pakjes kon ik gisteren eindelijk mijn secret santa openen! Ik kreeg veel aanmoediging van familieleden, ook zij waren nieuwsgierig. Nadien volgenden er veel 'ooohhhh' en 'aaahhh''s.

Ik kreeg een super mooie, rode sjaal!
Nu ja, ik denk toch dat het een sjaal noemt. Het is een sjaal waarbij uiteinden aan elkaar genaaid zijn. Kijk ook even naar de prachtige breisels op foto 2. Daarnaast kreeg ik ook handschoenen zonder vingers. Ook in een warme rode kleur. Het geheel past perfect bij mijn rode winterjas!

Dank je wel, Secret Santa! Ik ben héeeééeééeééeel gelukkig met de cadeautjes :) De knoopjes van de verpakking en de gehaakte bloemmetjes kan ik ook goed gebruiken! Ohja, de sjaal vergezelde me de hele kerstavond, rond mijn nek :)

Ook een dikke zoen aan Tess, voor dit prachtige initiatief!

Voor vandaag had ik nog geen feestoutfit. Echt om triest van te worden, die lelijke kledij in de winkelrekken. Te smal, te spannend, te open, .. .

Dus maakte ik een rok. Gebaseerd op een rok die ik al had, een simpele A-lijn. Het Kokka stofje kocht ik op Handmade In Belgium, bij Bambiblauw.

Ik maakte er een zak in, zoals Vermiljoen. Poepsimpel, maar geen foto, want de batterij is plat. De rok kreeg ook een biais aan de rand en een paarse afwerking tussen de band en de rok zelf.

Ik ben verliefd op de vosjes :)

6 opmerkingen:

  1. Supermooi geworden, hij staat je beeldig (de jaal en de rok :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooimooi :)

    Lieve secret santa, je pakje was écht SUPER! De zoektocht naar de cadeautjes, de lichtjes, gewoon ongelooflijk. En dan de pakjes zelf, echt enorm bedankt. Ik denk dat niemand dat kan overtreffen :) Binnenkort foto's van de zoektocht en de pakjes op mijn blogje.
    Superformidabelfantastisch! Ik ben er gigantisch blij mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi zeg! Dikke zoen terug ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi rokje Karen!
    jaja, batterij is plat, da's een goei:-)
    Doe dat rokje maar eens aan bij de Knappe Knoopjes dan kunnen we het in t echt zien!

    BeantwoordenVerwijderen