29 januari 2012

Terug in de tijd..

Ik dans al vijf jaar folk. In die vijf jaar volgde ik ook folkdanslessen. Vroeger danste ik zelfs drie keer per week. We reden er het hele land voor af! In elke provincie leerde ik wel een aantal lieve folkmensen kennen (waaronder het lief!).

Sinds ik werk, dans ik minder. Ik heb er minder behoefte aan en het lief en ik zitten ook wel eens graag thuis. Zaterdagen wil ik ook graag fris zijn om les te geven.

Maar er zijn zo van die folkbals die ik écht niet wil missen! Ik keek er maanden naar uit en gisteren was het zo ver. We gingen naar een kasteelbal in Bornem. Speciaal georganiseerd voor een beperkt publiek!

En bij een kasteelbal hoort natuurlijk gepaste kledij! Het lief en ik waren dan ook aangepast aan mekaar.

Deze fotograaf maakte de prachtige foto's.

7 opmerkingen: