6 februari 2012

Broche verzameling

Ik ben zot van broches!

Gisteren kwam er ééntje bij in mijn collectie.
Laat het nu net een vogeltje zijn. Ik ben, weet u, ook heel zot van vogels.

De broche komt van Eeclaire! Een fantastische webwinkel, door drie hippe dames, met toffe vilten en fimo-juwelen. De dames hadden onlangs een thuisverkoop. En ze staan, net als ik, ook op HandgeMarkt!

Ik zag ergens op een blog een broche-verzameling-foto. Leuk, vond ik! Alleen weet ik niet meer waar.. 

Hier ééntje van mezelf:
- dame: een erfstuk van mijn oma

- kerstbeertje: een herinnering aan mijn creatieve tante

- groene kever: na uren wandelen in Gent, vond ik deze knappe in een leuk rommelwinkeltje

- wasbeer: resultaat van een ruil met een vriendin/collaga

- kaketoe: ontdekking in een juwelenwinkel op de Meir

- meisje met springtouw: illustratie van Babs

- uiltje: eigen ontwerp, o.a te koop op handgeMarkt

- vogel: gezien bij een leerling en gevonden bij La Marelle

- boom: gemaakt voor een stempeldemonstratie bij de Standaard Boekhandel

5 opmerkingen: