29 maart 2012

even nog wat stempels...

'Laten we even nog wat stempels maken', dacht ik op deze vrije dag. De zon zit toch achter de wolken, dus buiten zonnen is geen optie.

Om 7 uur deze ochtend stonden er acht nieuwe stempel-ontwerpen klaar om uitgesneden te worden.

Hier zijn ze dan:

Voor sterke meid Fien een stempel van haar voetje, van toen ze nog heel klein was.

Voor creatieve Aukje een vogeltjesstempel en voor Louise een paardje.

Twee communiestempels voor Lars.

Meester Joran en juf Veroniek worden ook weer in de watten gelegd! 





2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stempels zijn het geworden.
    De stempel met 'Bedankt voor de leuke dag' vind ik top.
    Ik zoek al een tijd zo'n stempel.
    Onze oudste zoon gaat in juni trouwen. Ik wil voor hun leuke bedankjes maken die ze aan de gasten kunnen geven als ze vertrekken.
    Kun je me misschien helpen met zo'n stempel?
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen