22 maart 2012

Naam- en logostempels

Vandaag had ik onverwacht een dagje vrij. Zelfs de muziekles gaat niet door, want die deed ik gisteren al. Over het verhaal van verloren rijden en aankomen in Genk Stadion i.p.v Genk Station zullen we maar zwijgen..

Héérlijk weer vandaag! Ik heb zin om rokjes a volonté te maken, maar op dit moment moeten er veel andere dingen eerst af! Zo ging ik gisteren naar het stoffenspektakel voor stofjes om mijn kraam van 1m2 mee te bekleden. En werd vandaag een stempel-snij-dag.

Ik maakte een logo-stempel voor ditjes - datjes en voor Tierelantijntje

Rosalie, Lucie, Kamiel en Seppe krijgen een naamstempel. Ieder met een eigen gekozen figuurtje.

Audrey en Johanna mogen binnenkort alles vol stempelen met hun persoonlijke naamstempel. Ik maakte voor hen een zakje op maat.. net iets groter dan anders!


1 opmerking: