25 maart 2012

Vrolijke vlagjesslinger

Ik maakte een snel-klaar project met een doel. Over het doel kan ik nog niet zo veel zeggen eigenlijk. Maar binnenkort kom je het wel te weten. Ik ga niet trouwen en nee, ik ben ook niet zwanger. :) Als je goed nadenkt, kan je het al weten..

Voor de vlagjes volgde ik de tutorial van Miek en die van Creadientje. Het is zeker een beginnersproject, niet moeilijk, snel klaar en een mooi resultaat. Zeker als je weet hoeveel deze stoffen slingers in de winkel kosten!

Mijn stofje komt van het stoffenspektakel in Hasselt.



Ik wil jullie graag bedanken voor de vele reacties op mijn vorige kaartjespost! Zelf ben ik er nog niet helemaal uit, maar ik ga jullie reacties eens op een rijtje zetten. Als ze gedrukt zijn, hoor je er zeker meer over!

Mijn give-away loopt nog een dikke week! Je maakt dus nog altijd kans om een stempel te winnen.


3 opmerkingen: