5 juni 2012

Mitsy-therapie :)

Iets langer dan een jaar geleden ging ik voor de eerste keer naar de Knappe Knoopjes. We stelden ons voor aan mekaar en wisselden blogadressen uit. 

Er was ook een zekere Mitsy. Haast de hele naaiploeg (van toen) kende haar van haar leuke blog en gevoelens die ze maakte. Ik had nog nooit van haar gehoord en zo leek het wel of ik 'achter was' op de rest. 


Die avond zelf nog ging ik de verschillende blogadresjes af. Ook die van Mitsy, of te wel 'Artmind'. En ik ontdekte een leuke blog met enkele (eigenlijk best veel) tutorials op.

Een jaar later is het niet gewoon Mitsy meer, maar lieve Mitsy. Een fantastische vrouw die me met raad en daad bijstaat en waarvoor ik ook de affiche mocht maken van Eén vierkante meter! Enkel bij de knappe knoopjes zitten we niet langs mekaar ik tetter namelijk te veel, maar tegenover kan nog net.

Onlangs ging ik even bij haar langs, gewoon om mijn zinnen te verzetten en om bij te tetteren.  Het werd een hele leuke en hele late avond!

Ik deed mijn ding, zij het hare. 

Het werden wat  geglazuurde kommetjes, kijk even naar de vele puntjes vanbinnen. Ik drukte ook wat stempels af en kleurde ze. En die tekkels, daar was ik zot van!
Gisteren kreeg ik mijn eigen creaties mee in een prachtig pakje. Bedankt Mitsy, het was super! 

9 opmerkingen:

  1. heel tof Karen! En inderdaad, die Mitsy heeft een ongelooflijk charisma...Fijn dat je zo genoten hebt van "haar" therapie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet geweldig zijn, zo'n Mitsy-teherapie!
    Ik ben nog langer 'achter' geweest dan jou Karen! Het is inderdaad een hele lieve persoonlijkheid. Ze gaf me onlangs de raad om tegen de stroom in te durven gaan, en dat doe ik heel graag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de leuke blogtip.
    Mooie dingen hebben jullie gemaakt en fijn dat je dan je zinnen kan verzetten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen hebben jullie gemaakt!! En je zal zeker je zinnen hebben kunnen verzetten bij haar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat lief ben je toch Karen! Zo fijn dat je er van genoten hebt en dat je je zinnen hebt kunnen verzetten. Je mooie kaartje hangt hier te blinken in mijn atelier (en snoeppapiertjes in de prullenmand - ouch)! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk gemaakt! zeker die stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is idd een supermadam ! Jullie moeten ongelofelijk genoten hebben van dat avondje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik ga ook eens naar haar blog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen