14 juni 2012

Stempelpret met buitenlandse stempels!

Bij de post kwam er een leuk pakketje aan. Het was zo groot dat het niet in de brievenbus paste. Uitpakken was één en al feest, met zijn mooie verpakking.

Bij het inpakpapier zat een lief berichtje van Anita. En goed ingepakt tussen noppenplastiek vond ik mijn bestelling terug: dé stempelset die ik al zo lang wou.. soms moet je jezelf eens belonen hé. Ik kreeg ook nog een extra verrassing -van de week-: een rolletje masking tape.

Elvis van Maandagdaandag had zo een leuke stempelset met grote én kleine letters. Dat wou ik ook, dus ik ging er naar op zoek. Bij Anita van Postpapierenzo vond ik de set die ik wou! Hij zag er ook nog zo mooi uit vanbuiten, perfect!

Ook even het vermelden waard: de naservice is ook helemaal prima!

En..

Anita is jarig vandaag en dat wil ze graag met jullie vieren! Daarom krijg je vandaag 15% korting op je bestelling met de kortingscode: 31jaar 
Je hebt nog een uurtje de tijd vanaf nu!

3 opmerkingen: