4 januari 2013

Ik won bij Noeks!

Via facebook won ik héél véél leuke dingen, bij Noeks!

Noeks heeft zo wel stapels stof, een berg aan papier & tape en een kast vol boeken. Ook leuk zijn de DIY-pakketjes

Ik val helemaal voor de leuke papieren zakjes!

Zelf won ik een super-tof-en-groot pakket. Het kwam aan op kerstavond, net op tijd! Binnen in zat:

* 2 lappen kerststof
* labels en touw (in twee kleuren!)
* kerststempels (joepie, eindelijk krijg ik eens stempels cadeau!)
* stempelinkt
* 2 maal kerst maskingtape
en een heel leuk kaartje!

Merci!

11 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij! Die maskingtape is echt leuk! Jammer dat het nog even duurt voordat het weer kerst is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noeks is geweldig! Vorige facebookwedstrijd mee gewonnen! Je kan weer aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij bofbips! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ge zijt echt met uw gat in de boter gevallen. tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor het volgende ontbijt: als jij met je 'gat in de boter bent gevallen' , zorg ik wel voor de broodjes. Haha :D

    BeantwoordenVerwijderen