21 mei 2014

van ruilen komt huilen .. (deel 4)

De postbode bracht het vierde pakje binnen. Hij stopte het achter de klink van de deur en bij het vertrekken naar de dansles was het dan ook een fijne verrassing om dit pakje te vinden.

Het vierde pakje kwam van Stannel (hier zijn de anderen). Zij zag het wel zitten om voor mij een paar ovenwanten te maken. Wat had ik een geluk .. Het werden er geen twee, maar zelfs drie! 

De wanten zijn in hartjes-vorm genaaid. Ze hebben een dikke, hitte bestendige voering en ze zijn mooi afgewerkt. Ook kan ik ze ophangen met het bijgevoegd lintje. De stofjes vind ik fantastisch! Ze passen perfect samen. De wanten werden dan ook met veel 'ohh' en 'ahhh''s onthaald.

Voor Stannel maakte ik, als ruil voor de ovenwanten, een 'Stannel-logo-stempel'.



12 opmerkingen: