20 juni 2014

van ruilen komt huilen .. (deel 9)

.. natuurlijk niet! Maar dat hadden jullie hopelijk wel al door? De ruiltjes waren één voor één zelfgemaakte pareltjes. Hier krijgen jullie er nog één!

Met Sarah ruilde ik al placemats. Daar kan je er natuurlijk nooit genoeg van hebben! Daarom stelde Mademoiselle Fresita voor om ook placemats voor mij te maken. Ik vind ze fantastisch! 

Het randje is op een heel eenvoudige, maar goed doordachte manier afgewerkt. En dat met een kartelschaar! Handig, geen biais nodig en dus zeker een tip om te onthouden.
Voor Mademoiselle Fresita's dochter maakte ik een Jackie-stempel. Helemaal in het thema van haar geboortepresentjes!

Helaas komen we bijna gelukkig volgen er nog enkele aan het einde van de 'van ruilen komt huilen'-postjes. Toch vond ik het alvast super om elke week leuke dingen in mijn brievenbus te ontvangen!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie placemats ben helemaal gek op de mooie kleurtjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap!
    Zijn ze gewoon geknipt met een kartelschaar en dan er iets onder een stikseltje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aan de achterkant zit ook een placemat, ze zijn omkeerbaar!

      Verwijderen
  3. Ik ben je nog niet vergeten hoor. Maar nog even druk hier, in de grote vakantie maak ik er werk van. Beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. ja, inderdaad! En het is hier nu al een grote (verzamel-stof-knutselspullen) berg!

      Verwijderen
  5. Mooi hoor ... zeker fijn om een pakje uit de brievenbus te halen :) fijn verlof... tot gauw
    Marina

    Blij dat je nog eens gezien heb was lang geleden hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh mooi! Zowel die stempel als de placematjes.
    De patronen zijn echt leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je ze onder een paar zware boeken legt, denk ik dat je ze wel mooi plat krijgt. Hoop ik :-) Nogmaals bedankt voor de leuke ruil (en de mooie blogpost!)

    BeantwoordenVerwijderen