26 december 2014

van ruilen komt huilen.. (deel 18)

Op mijn laatste 'van ruilen komt huilen' kwamen een deel leuke reacties.

Boomie stelde me voor om een stempel te ruilen. Ik mocht zelf kiezen tegen wat. Na wat rond te kijken op haar blog, zag ik dit super mooi en schattig mutsje. Dat werd het! En voor wie vooruitdenkt.. nee hoor, het gaat nog even duren :)

Het mutsje is netjes gebreid (en breien is echt niet mijn ding) in een heerlijke uniseks kleur. Het sluit met een mooi, geel knoopje. Hier een foto met model!

Voor Boomie maakte ik een kattenstempel-met-vogel-op-de-kop en een paar labeltjes.

Dank je Boomie voor de o-zo-toffe ruil!

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleur van mutsje! Dat kan je weg leggen voor later ... leukleuk
    Ook schattige kat op de stempel, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon in Herk. En vorig jaar gaf ik in Humaniora Voorzienigheid les. Nu ik aca Herentals

    BeantwoordenVerwijderen