19 januari 2015

Jan is geboren!

Op 2 januari, in het nieuwe jaar, werd Jan geboren. Jans ouders kozen voor een kaartje uit onze retro collectie. Ze zochten er zelf een bijpassende, groene enveloppe bij.

Ik heb de indruk dan Nederlanders minder tekst op een geboortekaartje zetten dan wij. Wij proberen er vaak zoveel mogelijk op te vermelden (meter, peter, geboortelijst, etc.). Dat maakt het bij de Nederlandse kaartjes met weinig tekst net sober en erg mooi. Kijk even naar de tweede foto, wat ik bedoel!
Ik wens de ouders van Jan nog veel geluk met hun gezin toe!

Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen!

3 opmerkingen:

  1. Ook ik ben fan van de 'sobere' achterkant!
    Zeer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het voornaamste staat erop... niet te vee tralala :-)
    Mooi!

    grtjs Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, da's misschien wel een verschil. Zo lekker eenvoudig heeft het inderdaad ook z'n charme! :-)

    BeantwoordenVerwijderen