10 januari 2015

Secret Santa: slot!

Jullie hebben lang genoeg op deze post moeten wachten! Ik begin me bijna te schamen, want januari is al voor één derde voorbij. Maar hier is hij dan..

Wat ik zelf stuurde, kon je hier al lezen.

Tess organiseerde dit jaar weer een Secret Santa. Deze keer geen cadeautje, maar drie kerstkaartjes die je moest maken en kon ontvangen! Leuk!

Het eerste kerstkaartje kreeg ik van Patricia. Na het openen van de enveloppe vielen er tientallen zilveren sterretjes op de grond. Ik kreeg ook lekker geurende thee en een vilten ster voor in de boom. Dat samen met een zelf-genaaid kaartje!
Het tweede kaartje dat hier in de bus viel was van Sarah. Ik kreeg van haar een klein en een groot kaartje. En chocolade om -naar een IJslandse traditie- op Kerstavond samen met je gekregen boeken en chocolade al lezend in bed te duiken! 

Helaas kwam mijn derde Secret Santa kaartje nog niet aan. Jammer! Dat is trouwens ook de reden voor de vertraagde blogpost. Ik wacht nog elke dag blij op de postbode, maar voorlopig zonder resultaat. Dus, stuurde jij me een kaartje en zie je het hier niet tussenstaan? Laat me dan zeker iets weten! :)

Per geluk kreeg ik wel een extra kaartje in de bus! Sarah en ik besloten mekaar ook een kaartje toe te sturen. Van Sarah kreeg ik de kaart: 'We breien een einde aan 2014' en vooraan hangt een mini breiwerkje.. 
Bij Sarahs kaartje zat ook een handgemaakte sneeuwman en een kerstsnoepje!

Bedankt allemaal voor de leuke kaartjes en kleine cadeautjes! Fijn dat ik jullie blogs heb leren kennen. 

En Tess, jij bedankt voor de jaarlijkse organisatie! :) Hoera!

17 opmerkingen:

  1. Fijne post!
    Ook ik wacht op mijn derde envelop. Misschien een oorzakelijk verband?
    Ik wil er ook graag een blogbericht aan wijden en wacht vanmiddag de post nog af.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wacht ook nog altijd op nummer 3, wel jammer. Ik heb er dus ook nog niet over geblogd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg gisteren (eindelijk) nummer drie. Het kan dus nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook nog aan het wachten op nummer drie. Maar desondanks dit: secret Santa blijft leuk gedoe! Toffe post! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wordt de spanning wel opgebouwd iedere keer als je de brievenbus open doet... Ik wacht ook nog op nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook aan het wachten op nummer drie. Ik denk eerlijk gezegd dat ie niet meer komt...
    Maar toch heel blij met de twee die wél toegekomen zijn! :) En dat ene kerstkaartje van jou: dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, laten we duimen van wel hé.
      Is anders wel jammer, als je er zelf wel drie gestuurd hebt..

      Verwijderen
  7. Ik heb alle drie de Secret Santa's gelukkig mogen ontvangen... maar van twee van mijn drie verzonden kaartjes zijn volgens mij ook nog niet aangekomen :-( Ik heb maar van één persoon iets terug gehoord. Vind ik toch wel jammer... Volgende X beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er 2 van de 3 gekregen en ga morgen een logje schrijven over mijn ontvangen post. Mijn kaartjes zijn ook lang onderweg geweest, khad ze op oudjaar gepost, mss niet zo'n handig idee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Graag gedaan, ik dacht dat ik nogal aan de late kant was, want ik had zelf al post ontvangen toen mijn kaartjes nog op de post moesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat hebben we soms toch goede ideetjes he lieve karen ;)

    BeantwoordenVerwijderen