18 november 2015

Kasper is geboren!

Voor Kasper mocht ik een kaartje op maat ontwerpen. 

We vertrokken hiervoor vanuit een stempel die ik al eerder uitsneed en Kaspers ouders erg aansprak. De stempel werd digitaal bewerkt en ingekleurd.

Als achtergrond kozen we blauwe lucht. De stipjes verwijzen naar de smarties, die terugkomen in hun suikerbonen.
Op de achterkant van het kaartje lieten we het hertengewei terugkomen. Ook sneed ik voor Kasper een rendier-stempel uit. Deze werd gebruikt op de achterkant van de enveloppe.

Voor de suikerbonen werden er door mij bijpassende stickertjes ontworpen.

Kaspers ouders verwenden mij na de geboorte van hun zoon. Ik kreeg een heus 'geboortepakket' opgestuurd, met kaartje, suikerbonen (mmmm!) en een prachtige beren-slab voor mijn toekomstig kindje. Heerlijk!

Ik wens de ouders van Kasper nog veel geluk toe in hun nieuwe gezinnetje!


Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een geboorte-stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 


2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Mooi, die stempel zo op de achterkant van de enveloppe. Slabbetjes kan je nooit genoeg hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Nog steeds één van mijn favoriete stempels ;-)

    BeantwoordenVerwijderen