25 november 2015

Suus is geboren!

Een tijdje geleden maakte ik het vrolijke kaartje voor Suus klaar. Het werd een kaartje uit de retro collectie.

Op de voorkant kwam het volgende gedicht:

Lang verwacht
Echt gewild
Erg geliefd
Nu al bemind

De achterkant werd ingevuld zoals te zien is bij de voorontwerpen.

Ik kreeg van de ouders van Suus een heel pakketje opgestuurd. Hierin zat het kaartje, een bedankkaartje en twee overheerlijke 'suikerboon'-zakjes. Die laatsten moesten natuurlijk ongedeerd blijven tot dat de foto getrokken werd ik ben nu aan het smullen!

Voor Suus maakten we ook een stempel.
Deze werd gebruikt om de suikerboonzakjes te versieren.

Ik wens de ouders van Suus nog veel geluk samen toe!


Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een geboorte-stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten