16 december 2015

Maxi-cosi hanger ruilen?

De spulletjes voor de baby zijn stilaan verzameld. Ik kreeg, kocht (vooral tweedehands) en ruilde ze.

Eén ding hebben we nog niet, een maxi-cosi hanger. Hiervoor zocht ik even op het internet en de mooiste vind ik de gehaakte versies. Helaas kan ik niet haken..

Dus, zoek ik iemand die zin heeft om er ééntje te ruilen tegen een stempel!

Mijn favoriete hangers zette ik als foto's bij deze post. Natuurlijk moet hij niet exact hetzelfde zijn. Ik ben opzoek naar een hanger in unisex-kleuren (dus geen roze :) ). Hoewel dat roze bij de uiltjes niet echt stoort, vind ik.


Het mooiste vind ik een hanger met houten bolletjes (eventueel enkelen in een kleurtje gehaakt) en met een paar diertjes tussen.

De vogeltjes van de eerste foto vind ik zo leuk, net omdat ze zo eenvoudig zijn. Evenals de uiltjes van foto twee. In plaats van dieren zie ik ook graag paddenstoeltjes.

De hanger zou moeten sluiten met twee ronde elastiekjes, die ik dan kan bevestigen aan de clipjes voor de kap van de maxi-cost (foto drie).

Zin om te ruilen?
Je mag me altijd een mailtje sturen! (karenvandelaer@hotmail.com)



7 opmerkingen:

  1. Altijd in voor zoiets! Groetjes, fijne dag, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Thea, stuur me maar een mailtje! Dan kan ik jou terug mailen.. :)

      Verwijderen
  2. Hoi, Karen. Wanneer zou je die hanger graag hebben? Ik heb hier 30 van die vogeltjes gehaakt voor in de klas,... op die 3 meer zou het nu ook niet aankomen...
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij moet je bij beesandappletrees.blogspot zijn... :-)
    Zij haakte toevallig net uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zooooo benieuwd om die hele geruilde uitzet eens bij elkaar te zien...!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oei, die zitten in alle hoeken van het huis :D
      volgens mij een ware (kleur)-berg :) :)

      Verwijderen