25 december 2015

van ruilen komt huilen .. (deel 49)

Op de facebookpagina van Little Miss Pineapple zag ik een super mooie salopette voorbijkomen. Ik was onmiddellijk verliefd! Dus vroeg ik haar of zij het zag zitten om te ruilen. Buiten salopettes naait ze ook leuke geboortecadeautjes!

Ze naaide voor mij een grotere versie. Het leek me namelijk leuker om een salopette aan te doen, als het kind in kwestie al kan zitten.

De salopette is gevoerd met een super mooi vosjes-tricot. De buitenzijde is zacht velours.

We ruilden ook voor een bijpassend kabouter-mutsje, dat je (volgens mij) langs twee richtingen kan keren. Eigenlijk twee mutsjes in één dus!

Als verrassing kreeg ik ook nog een baby-mutsje cadeau. Helaas voorlopig nog zonder model (nog twee maandjes wachten!).
Voor Little Miss Pineapple sneed ik twee stempels uit. Eéntje met haar leuk en grappig logo en een ander met de naam.

Bedankt voor de leuke ruil! Ik kijk er al naar uit het pakje aan te trekken... maar dat zal nog even duren, vrees ik :)




3 opmerkingen: