20 september 2010

Leve kringloopwinkels!

Het shoppen in Antwerpen viel vandaag wat tegen. Buiten wat batterijen vonden we niets. Wel zocht ik in de Nationalestraat een kleine stoffenwinkel met prachtige stoffen (Micheal Miller, Kokka, Echino,..). Iemand van de naailes had me er naar doorverwezen. Als beginner durfde ik er niets te kopen, want mooie stoffen zijn ook duur. Neem er zeker een kijkje, als je eens in Antwerpen komt! Dit is haar blog..

S'avonds neusden we even rond in de kringloopwinkel van Deurne. Dit maakte mijn dag goed!
Ik kocht liefst negen dingen. Knoopjes.. voor 2 cent het stuk! Een goedkoper koopje kan je bijna niet vinden. Ik ben al benieuwd welk nieuw leven ze binnenkort krijgen..
En morgen gaan we naar de kringloopwinkel van Borgerhout. Weer een winkel die ik nog nooit vanbinnen zag en waar ik dus uren kan rondwandelen!

Ik ga verder smullen van mijn Chinese blubberpudding met bessensmaak. Op deze foto geeft mijn vriend zich ook een stukje prijs voor jullie!


Ik zag zo net nog een leuke giveaway met kopjes en een doosje (klik). Veel geluk!
Kijk ook eens bij teveelleuks, hier kan je zelf je prijs bepalen; een zakje of .. leuker kan niet!
En bij Miss Stik kan je een tas met zakjes en zakjes en zakjes winnen!

2 opmerkingen:

  1. Hi Karen, leuk dat je meedoet met mijn giveaway. Ik heb de 3 Karen-briefjes in de grote schaal gedaan, fingers crossed!
    Wij zijn zaterdag nog in Belgie geweest, Hoogstraten. Daar komen we regelmatig, ook in Meer, vinden het er zooo mooi!
    Een gezellige avond. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg leuke give-away! Ik hoop dat ik win :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen