3 oktober 2010

Eerste naaisel met hét machien

Na uren zwoegen (met heel wat angstzweet erbij) is mijn eerste naaisel een feit!
Het werd een appelspeldenkussen dat ik bij Eloleo vond. De tutorial staat op deze website. Het begon allemaal met dit:















En het eindigde met deze giftige appel. Op het eerste zicht oogt het mooi, maar er zitten honderden fouten in. Ik vraag me dan ook af wanneer hij uit elkaar gaat vallen :) (die vrees heb ik altijd bij zelfgemaakte dingen)

Maar, beste bloggers, ik ben ook trots dat ik zonder de naaijuf dit voor elkaar kreeg! Een klein pluimpje voor mezelf, ik kan nog immers veel leren..

Nog een prettige zondagavond!


2 opmerkingen:

  1. haha!! Grappig! Die vrees heb ik na jaren naaien ook nog steeds. Als ik zelfgemaakte dingen draag, heb ik nu nog steeds schrik dat ze gaan scheuren! Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben!! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, raar hé!

    Terwijl in de 'grote industrie' er vaak minder aandacht aan gegeven is en dus de kleren veel sneller kunnen scheuren of uitrafelen. Hopelijk verdwijnt mijn angst na een tijd ;)

    Ps: welkom op mijn blog :) en veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen