4 oktober 2010

Ik geef om haar!


Een tijdje geleden ruilde ik mijn lange haren in voor een korte coup. De keuze had twee redenen: de reis naar Hong Kong die ik en het lief maakten en waar het voor lange haren te warm was én de actie ‘geef om haar’. Mijn bruin bosje haar krijgt binnenkort een nieuw leven als korte of lange pruik. Ze gaan vanaf morgen op de post, die haren, in een speciale enveloppe! Ik weet zeker dat ik er iemand erg gelukkig mee ga maken!










Vergeet ook niet mee te doen met de give-away van roodmetwittestipjes! Een prachtig blikkendoosje met wat strijkvelours en stoffen knoopjes. Of voor de leuke tas van Bloemblogt.



3 opmerkingen:

  1. heel erg leuk dat je je haren gaat wegschenken! :-)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deed dat ook vlak voor de zomer, mijn haar was nog nooit zo kort (behalve toen ik 2 jaar was...).

    BeantwoordenVerwijderen