11 maart 2011

Zeg, roodkapje waar ga je hene?

Gisteren was ik niet 'Karen' maar 'Roodkapje'. 'S avonds dan toch.
Ik ging met enkele vrienden naar een folkbal in Leuven, waar ze één maal per jaar een carnaval-bal organiseren. In vergelijking met vorig jaar, waren er dit jaar erg weinig mensen verkleed. Buiten dat heb ik me erg goed geamuseerd. En bovenop alles werd ik genomineerd voor één van de best verkleedde mensen!

Het rokje dat ik enkele dagen geleden maakte, behoorde tot een deel van mijn outfit. Daarnaast droeg ik witte kousen, een mandje en een wit hemd.

Het kapje heb ik woensdagavond nog snel in mekaar gepuzzeld. Het idee/patroon haalde ik bij meisjesmama. Nu ja, het patroon werd met de losse hand vergroot. Nadien heb ik het hoedje vastgespeld en het papieren formaat aangepast op mijn hoofd.

Het resultaat is leuk. Het past wel niet perfect vanachter.. maar geen mens die daar naar kijkt ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten