18 november 2011

Secret Santa - the making off..

Sinds ik een Secret Santa kreeg toegewezen, denk ik haast elke dag wat ik ga doen/maken voor hem/haar. Op een nacht, toen ik niet kon slapen, bedacht ik een geheel concept.

Een concept rond de verpakking. Het zal iets buitengewoon zijn, iets wat ik nog nooit eerder deed.

Nu hoop ik dat hij/zij er aan uit kan en niet in paniek geraakt :)
Hiernaast alvast enkele elementen die ik al gebruikte.

De cadeautjes zelf liggen ook al wat te loeren..
Hopelijk is het snel 22 december. Ik vind het zo spannend!

8 opmerkingen:

  1. stilletjes hoop ik dat je mijn secret santa bent (hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel moeilijk-ben ook S.S. Het ligt aan je match. Ik ben er nog niet over uit. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben Zooooooo benieuwd naar de mijne :) hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karen, ik zou ook niet boos zijn als jij de mijne bent ;-) Ik ben volop op zoek naar inspiratie voor de mijne. Geen gemakkelijke...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. INderdaad, allemaal heel spannend! Die van jou ziet er alvast veel belovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al wat in mijn hoofd, maar als ik zie hoe ver jij staat sla ik een beetje in paniek omdat ik nog wel wat werk heb en dan blijft de vraag inderdaad bevalt het een beetje, vind ik ook spannend. En wie dat van jou krijgt die kan volgens mij alleen maar heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij ben jij een heel fijne Santa! De mijne is een en ander :) - ik zit nog in de lijstjesfase...
    Die kerstbomen vind ik alvast prachtig. Doet me denken aan zo'n zelf-in-elkaar-steekbare kartonnen boom. Of moet ik een beetje zwijgen ;)?

    BeantwoordenVerwijderen