30 mei 2014

van ruilen komt huilen .. (deel 7)

Sarah liet me weten dat ze ook wou ruilen met mij. Ze was daarover superenthousiast! Alle mails die we heen en weer stuurde,  gaven me een glimlach en maakte me blij. Zelf vond ze het super spannend. Ik ook trouwens! 

Dat we zouden ruilen stond vast, maar wat we zouden ruilen wisten we eerst niet goed. Totdat ik op het idee kwam, dat ik wel een lunchtas kon gebruiken. nu liggen de brooddozen en waterflesjes altijd ergens waar ze niet moeten zijn Sarah maakte een superschone lunchtas. Afwasbaar zelfs, ideaal! Ze blogde er ook zelf over. Ik kan in stijl naar het werk!

Toen we de ruil afsloten, zocht ik iemand die me nog placemats wilde maken. Diegene die dat eerst zou doen, zei wegens drukte de ruil helaas af. Wat een geluk voor mij, Sarah reageerde nog een keer! Ze maakte zes vrolijke, omkeerbare placemats uit toile ciree. Die gaan schoon liggen op onze toekomstige tafel! 
Als verrassing kreeg ik van Sarah nog twee leuke ritstasjes. Lekker handig voor op trek-reis!

Voor Sarah maakte ik drie stempels. Eéntje met een aapje, ééntje met haar logo (dat je ook aan de ritstasjes kan zien hangen) en ééntje met 'Handmade in Love'.

Van ruilen komt huilen? Nee hoor!




4 opmerkingen:

  1. Super mooi gedaan! Zowel de toile ciree creaties als de stempels die in ruil gedaan werden!
    Moet niet gemakkelijk zijn om al die fijne lettertjes uit te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blog lijkt wel een ruilbeurs Karen :) zoveel leuke spulletjes dat jij weet te verzamelen! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het was een eer om met u te mogen ruilen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai knap geruild en ferm gemaakt.Met toile ciree heb ik nog niet gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen