2 juni 2014

nieuwe stempels: juni!

Hier zijn ze dan, de bijna-laatste stempels. Na de laatste gaan we er 'even' vier maanden tussenuit. Vier maanden, lang hé. Nu ja, in die tijd komen er wel nog wat blogberichtjes hoor! Minder over stempels, meer over andere, leuke dingen.

In die vier maanden ga ik een paar keer op verlof, soms dichtbij, soms ver weg. We gaan naar de Gentse feesten en we lopen nog wat andere festivalletjes af. Daarnaast moet ik al mijn dierbare spullen inpakken, voor onze grote verhuis. De spullen van een twintigtal jaren verzamelen en opstapelen, moet ik nu allemaal wikken en wegen. Weg of niet..

Voor de duidelijkheid; geboortekaartjes kunnen wel nog besteld worden gedurende de vier maanden!

Geniet van de bijna-laatste stempels.. 1 november vliegen we er terug in!








2 opmerkingen:

  1. Er zitten weer toffe stempels tussen.Het worden 4 drukke maar ook leuke maanden voor jullie.Ik ga je zeker blijven volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat zijn leuke vooruitzichten! Geniet er van en succes met de verhuizing!!
    Groetjes Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen