2 december 2014

hoopje geboortekaartjes

Zoals jullie weten ontwerp ik al drie (bijna vier) jaar geboortekaartjes. Het begon allemaal met een bedrijf dat graag enkele geboortekaartjes van mij online wou verkopen. Dus begon ik deze collectie

Helaas had het bedrijf nog al hoge verwachtingen, die ze zelf niet konden realiseren. Met de geboortekaartjes gebeurde uiteindelijk niets. Daarom besloot ik ze op mijn eigen blog te zetten. Zo nu en dan verkocht ik eens een kaartje, dat ik na de geboorte van het kindje in de bus kreeg.

Later besloot ik om ook kaartjes op maat te maken. Onlangs voegde ik de nieuwe 'dieren-kaartjes' toe aan de collectie. En, goed nieuws, binnenkort komen hier nog vier dieren bij!

Bijna alle kaartjes die ik maakte kreeg ik van klanten toegestuurd. Ik verzamel ze in een doos. Vandaag deed ik de doos eens open.. en maakte met een hoop kaartjes een nieuwe facebookbanner

De meerderheid zijn toch de meisjeskaartjes, met 20 stuks. De jongens lopen een beetje achterop met 11 exemplaren.

Meer info over een geboortekaartje? karenvandelaer@hotmail.com


7 opmerkingen:

  1. Leuk om ze zo allemaal samen te zien. Mooie collectie al. :-) De rode is precies favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe verzameling al! Ik vind de beestjes heel tof, ben benieuwd welke je nog uit je mouw kan schudden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes, hier zit het kindjes kopen er op maar wel interessant voor de zwangere vriendinnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes! Dat moet ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen