27 april 2015

Hanne is geboren!

Een tijdje geleden kreeg ik van Ilse een mailtje. Zij had zelf tekeningen gemaakt voor het geboortekaartje van haar dochter. Haar vraag was of ik het zag zitten om deze te verwerken tot een geboortekaartje. Wij vinden nieuwe uitdagingen wel leuk, dus namen we ook deze uitdaging aan.

In eerste instantie werden er twee kaartjes gemaakt, eentje voor een jongen en een andere voor een meisje. Ilse wist namelijk niet van welk geslacht ze zwanger was.
Op de voorkant van Hanne's kaartje zit een konijntje in een bloempot. Binnenin zie je links de knuffelende mama en papa, wiens oren een hartje vormen. Rechts staat Hanne en haar zus, Eva. Achteraan op het kaartje staan het adres en de g.s.m-nummers van de ouders.

Naast het geboortekaartje maakten we ook een babyborrelkaartje in hetzelfde thema.

Op de rode enveloppe staat een konijntjes-stempel. Deze maakten wij ook, in combinatie met een naamstempel. De naam van de jongen hebben we even wazig gemaakt.

Een stempel voor zus Eva kon ook niet ontbreken, omdat geboortekaartjes-klanten de exclusieve service verkrijgen om eender welke stempel te bestellen.

Bij het geboortekaartje werden mooie konijntjes-magneten gemaakt. Deze eer en perfecte afwerking gaan naar schoonmoeder Rina. De vlagjes maken het geheel erg vrolijk!

Ik wens de ouders van Hanne nog veel geluk toe met hun kleinste spruit. Daarnaast wil ik Ilse nog eens bedanken voor het opsturen van deze leuke suikerboontjes en ander lekkers! Het was voor mij een totale verrassing..



Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Meer info voor een stempel? Kijk hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 




2 opmerkingen: