1 mei 2015

van ruilen komt huilen .. (deel 29)

Marjoleine van Cheapstyle tassen en meer kwam toevallig op mijn blog uit en zag het wel zitten om te ruilen.

Ik ook! Marjoleine verkoopt leuke spulletjes gemaakt uit tafelzeil. Ik mocht op haar website rondneuzen en iets leuks uitkiezen. Zelfs uit de verschillende soorten toilet ciree mocht ik mijn favorieten opsommen.
Ik koos drie dingen uit, een zacht verschoon-matje voor onderweg, een pamperzakje (twee zijn altijd handig!) en een tafelzeil-slab (heb ik nog niet!).

De kaboutertjes op het pamperzakje vind ik geweldig! Ook de felle, Mexicaanse bloemen zijn helemaal mijn ding.

Als verrassing kreeg ik er een klein sleutelhanger-ritstasje en een schattig hartje.

Voor Marjoleine maakte ik een naamstempel met retro-bloemetjes en als verrassing kreeg zij een spreekballon-stempel er bij!

Bedankt Marjoleine voor de vrolijke en praktische ruil!









Ik vind het nog altijd leuk om te ruilen. Dus heb je een ruilvoorstel, stuur me dan even een mailtje (karenvandelaer (at) hotmail (dot) com)!



2 opmerkingen: