22 juni 2015

overlock, Bernina 800DL

Ja hoor, jullie zien het goed!
Na maanden twijfelen - overwegen - vergelijken staat hij hier op mijn tafel: een echte Bernina 800DL overlock.

Deze lock-machine kocht ik in Tienen, bij 'naaimachines De Clercq'. Zij hebben een duidelijke website, ze antwoordde onmiddellijk op mijn mailtjes en konden me een goede prijs geven voor dit degelijk machien. Ik kreeg 4 gratis Serafin-spoelen er bij (maand-actie!). De rit naar Tienen was het duidelijk waard!

Eenmaal ter plaatse kon ik me gemakkelijk parkeren op de markt (voor mij echt een must, want ik vind parkeerplaats zoeken verschrikkelijk.) Ik kreeg in de winkel een uitgebreide uitleg, met voorbeeldjes, van een dik half uurtje. Het machien werd zelfs tot aan mijn auto gebracht.

Ze beloofden me ook een bezoekje thuis, waar ze me de machine opnieuw zouden uitleggen én waarbij ik vragen mocht stellen. Het bezoekje mocht zelfs een jaar na aankoopdatum doorgaan.
Zelf had ik wat schrik om de overlock helemaal in mijn eentje te testen, dus maakte ik zo snel als ik kon een afspraak.

De dag van de afspraak pakte ik de overlock uit, las de handleiding en reeg hem zelf in. Het eigenhandig gemaakte proeflapje was een succes!

De uitleg thuis was heel fijn, enthousiast, geruststellend en duidelijk. Als ik nog andere vragen heb, mag ik altijd mailen, langsgaan of bellen! Een super service!



Naaimachines De Clercq
Veemarkt 1
3300 Tienen


Tel nr: +32 16 81 35 43

E-mail: ndc@outlook.be





3 opmerkingen:

  1. Wauw, inderdaad een top service! Zoveel uitleg nog eens bij je thuis, amai. Dan ga jij mij nog veel kunnen leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige service. En mooie aankoop ;)
    Ik ben je gaan volgen, ik zie zoveel leuke dingen dat ik niet weet waar ik beginnen moet haha
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermachine, ik heb er ook zo één. Ik vind die tekening binnenin hoe je moet inrijgen heel duidelijk,
    makkelijk in gebruik. Goeie keuze, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen