26 juni 2015

van ruilen komt huilen.. (deel 34)

Met Elke sloot ik ook een leuke ruil-deal.
Zij maakte voor mij een baby-legging (zo mooi en schattig!) en een zeverslabje. 

Het werd allemaal genaaid uit tricot waarop guitige aapjes staan. Als verrassing kreeg ik nog twee aapjes om te flocken. Zo kan ik zelf een bijhorend t-shirtje maken. Leuk hé!

Elke kreeg van mij een '100% Elke'-stempel, zoals haar blog noemt. En een tweede, 'handmade with love'.

Veel stempelplezier, Elke!
Ook zin om te ruilen?
Stuur me dan een mailtje! 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ruil! Prachtige stempels maak je zeg.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een toffe deal gedaan Karen!
    die aapjesstof is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt daar bij jou dringend tijd dat er een baby komt ...die kasten moeten bijna uitpuilen hihi ...Gr k

    BeantwoordenVerwijderen