15 januari 2016

van ruilen komt huilen.. (deel 50)

En toen was er ruil nummer... 50!
Nooit gedacht dat ik zo vaak zou ruilen, maar ik heb er nog zeker geen spijt van.

Deze ruil was met Mariska!
Eerst zouden we een badcape ruilen, maar het verzenden van de cape vanuit Nederland, zou een beetje prijzig zijn. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Mariska maakte voor mij een 'verrassing-ruil'.
Ik kreeg twee leuke 'spuugdoekjes', zeker handig met de baby op komst! 

En ik kreeg ook een erg leuk mini-schortje.
Deze heb ik al veilig opgeborgen als een later 'Sinterklaas-' of 'Kerstcadeautje'. Past ideaal bij een kinderkeukentje of bakgerief :)

Voor Mariska maakt ik een familiestempel.

Met een baby op komst doe ik even niet meer aan ruiltjes.
Ben je benieuwd wat ik allemaal ruilde? Kijk even hier!


1 opmerking:

  1. Waaaw, jij gaat maar door, hé! Geniet nog van je zwangerschap...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen