4 maart 2016

van ruilen komt huilen.. (deel 52)

Onlangs deed ik een oproep voor het ruilen van een leuke maxi-cosi hanger, want die hadden we nog niet in onze baby-uitzet.

Ik ruilde al vlagjes met Sofie, maar Lies van 'De zussen' stelde ook voor om te ruilen. Afwisselen van hanger leek me wel iets. Zo een hanger kan je trouwens ook op andere plaatsen; koets, park, bed, .. gebruiken. Dus ruilden Lies en ik ook!
Ik kreeg drie erg mooie, blauwe, gehaakte vogeltjes. De vogeltjes zitten tussen houten kralen, de ene met haaksel rond, de andere alleen hout. De spanner is gemakkelijk te bevestigen, met twee strookjes zwarte, dunne velcro.

De hanger past perfect bij onze maxi-cosi overtrek!

Voor Lies maakte ik twee stempels.
Eentje voor haar als juf en de andere met de slogan van de zussen hun blog: 'Craftiness is Happiness'.

Bedankt Lies voor de leuke ruil. We gaan nog veel plezier beleven aan de hanger!
Met een baby hier in huis doe ik even niet meer aan ruiltjes.
Ben je benieuwd wat ik allemaal ruilde? Kijk even hier!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige ruil! Klaasje zal blij zijn! En past inderdaad perfect van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi... alle twee blij ... meer moet dat niet zijn...

    BeantwoordenVerwijderen