3 januari 2017

Jumpsuit: Compagnie M.

Derde keer, goede keer!

Voor de derde keer naaide ik de jumpsuit van Compagnie M. Vorige keer en vorige keer  was Klaas er nog niet. 

Eerlijk gezegd vond ik de jumpsuits totaal niet handig voor een klein babytje. Het was erg moeilijk om de jumpsuit aan te trekken en Klaas weende altijd, hij paste er moeilijk in. De mooie jumpsuits heeft hij maar 2x aan gehad.

Maar, ik bleef fan van het patroon (en zag het ook al bij andere, grotere kinderen aan), dus naaide ik een groter formaat.

Voor het nieuwe pak gebruikte ik de stof-overschotten, van vorige jumpsuits. Het duurde even voordat de drukknopen er in zaten, maar nu is hij toch af geraakt!
Klaas is nog een klein beetje te klein er voor, maar dat stoort niet, vind ik. En ja, nu gaat hij wel o-zo-gemakkelijk aan! Hij staat er beeldig mee :)

Er komen er zeker nog.
Patroon: Lila dress & jumpsuit, Compagnie M., maat 1 jaar
Tricot: Sjiekebiele en Lanalotta, viscose tricot, jeansblauw

4 opmerkingen:

  1. Schoontje, zowel de jumpsuit als Klaas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jammer zeg, van die prachtexemplaren... maar kijk eens hoe hij er nu in straalt ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi! Moet ik zeker onthouden voor babygeschenkjes, dat kleine kindjes beter iets hebben dat meer open kan.

    BeantwoordenVerwijderen