4 januari 2017

Zanne is geboren!

Fiebe, Jolle en Bent kregen er een zusje bij, Zanne. Ik mocht het geboortekaartje op maat ontwerpen!

Het werd een kaartje met een thema dat ik al lang graag eens wou doen. Ik heb me dus erg geamuseerd met het ontwerpen van dit kaartje!

De mama van Zanne maakte voor de traktaties al zakjes met een roze flamingo-stofje met aan het uiteinde een groen lint met Zanne's naam. Het kaartje moest dus bij de traktaties passen.
Alle kinderen werden 'getransformeerd' naar flamingo's. Jolle, die het oudste is, werd het grootst en Zanne het kleinste. De meisjes kregen een strikje in het haar en de jongen een strikje in de nek.

Op de achterkant komen alle kinderen nog eens piepen!

Ik wens de ouders van Zanne nog veel geluk toe met hun kroost!

Ook een kaartje bestellen? Kijk even hier.
Je mag me ook altijd een mailtje sturen! 

9 opmerkingen: