Posts tonen met het label je stempel drukken. Alle posts tonen
Posts tonen met het label je stempel drukken. Alle posts tonen

9 juni 2012

SJIEK!

Deze keer zonder tonnen schmink en hoge hakken, maar gewoon zoals ik ben! Vandaag stond ik, of te wel Karen.Stempels, in de Sjiek-bijlage van het Belang Van Limburg. 

Ik wist het eigenlijk zelf nog niet, toen ik thuis kwam van het werk. Maar, ontdekte het na het lezen van een lief mailtje. Daarna ben ik natuurlijk naar de krantenwinkel gespurt..