27 augustus 2014

Toffe 4e huisgenoot gezocht voor huisje nabij Gent-St-Pieters!

Al anderhalf jaar lang heb ik een tweede thuis in Gent. Vanaf het eerste moment werd ik hartelijk ontvangen door de bewoners waaronder één ervan mijn lief. In het gezellige huisje maakte ik stempels, met het zachte fleece-dekentje van Jolien op mijn schoot. Mocht ik mijn nagels lakken met de vele kleurtjes van Delphine en hielp Wouter me bij de eerste stappen van koken-met-een-gasvuur (héérlijk trouwens, zo een vuur!). Ik mocht mee op 'gezinsuitstapjes' en werd zo ééntje van het huis. 

Maar, ik strooi zelf roet in het eten van de gezelligheid.. want binnenkort 'steel' ik mijn lief en zijn we met ons tweetjes weg uit Gent. Ohjee, ik kan het me nog niet voorstellen zonder hen! En, al woonde ik nooit echt helemaal samen met hen, ze zijn de beste huisgenoten ooit! wij gaan ze gewoon heel veel uitnodigen bij ons :)

Dus ben je opzoek naar een huisje nabij Gent-Sint-Pieters? 
Klik dan zeker op deze link en lees even verder want zij zoeken een nieuwe huisgenoot!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten