29 augustus 2014

van ruilen komt huilen .. (deel 13)

Biefrul bood zichzelf ook aan om te ruilen met mij! Een hele tijd geleden maakte ik voor haar enkele logo-stempels. Helaas kreeg ze zelf een ongeval, waardoor ze een tijdje naai-loos werd. Dat ze een madam van haar woord is, wist ik wel, want deze week viel er een leuk pakje in de bus. Nog net op tijd, want we verhuizen binnenkort!

Ik ruilde met Biefrul een keukenschort, hiervoor mocht ik al mijn wensen doorgeven en daaraan werd voldaan! Hij ziet er erg vrouwelijk uit én hij is omkeerbaar. Aan de ene kant staan er vogeltjes, de andere kant is bruin met witte stipjes. De band zelf bestaat uit witte bloemetjes.

Nu kan ik alvast koken in stijl!
Bedankt Biefrul!



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blog en leuk dat je hem aan hebt! Staat je beeldig!
    Enne bedankt voor de stempels en nog meer bedankt om me over mijn grens te trekken, want een schort maken deed ik nog nooit!
    Veel plezier ermee !
    Heel veel liefs Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Karen wat lief van jullie om zo te ruilen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. oh, maar jij maakt er toch gewoon zo ééntje zelf :) ?

      Verwijderen
    2. Is niet zo moeilijk, je moet er alleen wat tijd voor uittrekken !

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige schort maakte Biefrul! Hij staat je beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof dat je de schort aan 2 kanten kan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen